dissabte, 24 de març del 2012

Lassi de pinya


Aquesta és la primera vegada que faig Lassi o un batut que s'hi assembla. Quan preparo receptes d'altres contrades sempre em pregunto què n'opinaria un autòcton... El que més m'agrada del Lassi és que es fa amb iogurt i no pas amb llet de vaca, que a casa no bevem. Tenia un culet de pinya tan madur que estava a punt de passar-se, així és que el vaig aprofitar per fer aquesta beguda de postres, després d'un bon plat de macarrons amb tomàquet fregit casolà. El proper el faré de mango que ,si bé no és una fruita de proximitat, està boníssim, forma part de la meva herència tropical i representa una de les excepcions de criteri en el meu cabàs. Com la pinya, ara que hi penso. Salut!
Ah, el Lassi s'ha de prendre ben fred.
Edito per afegir que naturalment s'ha de passar tot per la batedora de got. 


Ingredients:
  • 1 bol de pinya natural tallada a trossos
  • 1 iogurt grec
  • 2 glaçons
  • 2 cullerades de sucre integral de canya
  • uns granets de cardamomo




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada