dilluns, 28 d’abril del 2014

Amanida de Malva, Dent de lleó i Borraina


Molta gent, quan veu el meu jardí, em diu que per què no trec les males herbes. Doncs, perquè no hi ha males herbes. Darrerament he procurat començar a informar-me sobre les plantes silvestres comestibles i això m'ha proporcionat l'alegria de descobrir plantes com la Borraina, que tenim al jardí i jo em pensava que l'hauria de treure. Ara miraré de cuidar-la bé perquè faci unes fulles ben tendres i grosses. La fulla de Dent de lleó o Xicoia ja la coneixa i l'havia tastada i és ben bona. La fulla de Malva l'he tastat avui per primera vegada i és ben gustosa. He descobert alguna recepta marroquina amb malva cuita que haurem de tastar.

Bé, aquesta amanida és ben senzilla. Porta fulles de les plantes esmentades, uns pètals de malva, taronja, olives mortes, oli d'oliva, concentrat de poma i gomasi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada